sobota, 10 listopada 2012

Nominacja - Libster Award


Witam wszystkich bardzo ciepło :*

Zostałam nominowana do "Liebster Award" przez http://concealeeer.blogspot.com/ - bardzo dziękuję! :*

O co chodzi?

Nominacja do "Liebster Award" jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
--
Pytania, które dostałam:

1. Jakie są Twoje zainteresowania?
2. Jak długo prowadzisz swojego bloga?
3. Wielkanoc czy Boże Narodzenie? Dlaczego?
4. Jakiej muzyki słuchasz najczęściej?
5. Twój ulubiony zespół?
6. Jakie kraje chciałabyś/chciałbyś zwiedzić? Dlaczego?
7. Ile razy w tym roku już byłaś/byłeś na wagarach? 
8. Masz jakąś ksywkę? 
9. Jakie dyscypliny sportu lubisz najbardziej?
10. Masz jakiś ulubiony cytat? 
11. Książka czy adaptacja filmowa? Dlaczego?


Odpowiedzi:
1. Sport, medycyna, muzyka.
2. Od 23 września 2012 r
3. Boże Narodzenie, ponieważ jest to dla mnie bardzo ważne święto, czuć jego wspaniałą magię i wszystko jest takie wyjątkowe. *-*
4. Nie mam określonego gatunku, wszystkiego na co aktualnie mam ochotę.
5. Wiele ich jest. 
6. Chciałabym się wybrać do Finlandii i ogarnąć, jak się żyje 6 miesięcy po ciemku, haha.
7. Jeszcze nie byłam. :>
8. Nie.

9. Siatkówkę, tenisa. 
10. "Przedstawienie musi trwać!"
11. Hmm, różnie, ale chyba częściej książka, jest bardziej szczegółowa i pracuje wyobraźnia. :-)

--


Nominuję:
1. http://kreskaxoxo.blogspot.com/
2. http://agathaofficial.blogspot.com/
3. http://baziaaa.blogspot.com/
4. http://paulisia-paulinamojblog.blogspot.com/
5. http://patrycjamotyl.blogspot.com/
6. http://1honesty1is1the1key1.blogspot.com/
7. http://plapart.blogspot.com/
8. http://see-the-real-me.blogspot.com/
9. http://zycieizycie.blogspot.com/
10. http://kopnij-to.blogspot.com/
11. http://angel-of-lifee.blogspot.com/


Pytania ode mnie:

1. Czy chciałabyś zmienić coś w swoim charakterze? Jeśli tak, to co?
2. Imię najlepszej przyjaciółki/ najlepszych przyjaciół?
3. Ulubiony napój?
4. Ulubiony zapach?
5. Jeśli mogłabyś cofnąć czas, zrobiłabyś to?
6. Twoja dominująca cecha charakteru?
7. Znacz osobiście kogoś, kto Ci imponuje?

8. Twoja ulubiona pora roku? Dlaczego akurat ta?
9. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot szkolny?
10. Gdybyś mogła zmienić swoje imię, to na jakie?

11. Do czego dążysz?

-- 


Zapraszam do pytania mnie na:

http://ask.fm/Idhex3


oraz na photobloga:
http://www.photoblog.pl/groszekx33/136368214/i-m-sick.html

EDIT.
Drugą nominację dostałam od: 
http://spaacee-space.blogspot.com/ - dziękuję. :-*

PYTANIA:
1.Ulubiony film?
2.Ulubiony smak lodów?
3.Masz jakieś zwierzę?Jakie?
4.Ulubiony sklep?
5.Piszesz pamiętnik?
6.Jak długo prowadzisz bloga?
7.Ulubione książki?
8.Grasz na jakimś instrumencie?
9.Ulubiony zespół/wokalista?
10.Ulubiony serial lub program TV?
11.Komputer czy laptop?
ODPOWIEDZI:
1. Nie mam jednego ulubionego, nie potrafię wybrać. :D
2. Czekoladowe *.*
3. Dwa psy i cztery koty, haha
4. H&M, Reserved, C&A itd
5. Nie. :D
6. Od 23.12.2012
7. "7 razy dziś" , "Samotność w Sieci" , "Kiedy chłopak poznaje dziewczynę"
8. Na nerwach, lol
9. Nie mam.
10. Nie oglądam TV. 
11. Laptop :D


13 komentarzy:

  1. Fajne odpowiedzi:) Nie mogę się już doczekać Świąt:))

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje ci bardzo, a nóż widelec się w to pobawię :*

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo,dzięki Ci bardzo kochana♥ zaraz zabieram się za pisanie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pytania już są :D
    Przepraszam,ale się spieszyłam i zapomniało mi się dodać ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe odpowiedzi ; ))
    Pozdrawiam, obserwuję ; ))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie ,że obserwujemy.
    Już dodałam Cię do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję, odpowiem w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję :*
For all comments thanks! :*