poniedziałek, 5 listopada 2012

I'm worried about tomorrow...

Cześć Wam. Dzisiaj tak postaram się napisać coś na szybko, ale niezbyt chaotycznie. Śpieszę się, ponieważ jutro mam konkurs z biologii (możecie życzyć mi powodzenia:D), więc muszę się jeszcze pouczyć, a materiału dużo do ogarnięcia. To karygodne, aby kazać uczniom przychodzić pod szkołę o godzinie 6:30! O 6:53 mam już autobus i jadę do Conignr, Cignatury, Coninatury... ach! Nawet nie wiem, gdzie jadę...
Dzisiejszy dzień troszkę ciężki, po raz drugi podeszliśmy do nakręcania filmu na zajęcia medialne, w sądzie, dziś już wyszło, tylko było ogólnie kilka spin, podam jakaś padaka z Bijałd. UWIELBIAM JĄ *.* Magda, lofczimax, haha <3 

Obydwie ciągle się rozśmieszałyśmy, jak mnie malowała, to stwierdziła, że czuje się trochę, jak... haha, ona wie jak, czubek. :D 
Potem oczywiście bieg na tramwaj, bo mógł uciec, wszyscy się rzucili, nikt nawet nie powiedział "Do widzenia" pani, no trudno, jakoś to przeżyje... 

W weekend kupiłam sobie płaszcz i sweterek, oto i zakup mój:

Dzisiaj na matematyce pan K. stwierdził, że jestem su*ą, ZAPAMIĘTAM TO SOBIE, PIOTR!!!! 
W sądzie mieliśmy wszyscy potem jakąś głupawkę, nikt nie zajmował się tym, czym powinien, więc co chwilę tylko ochran od pani A., ale jakoś nakręciliśmy. 

Zbieram się do jakiejś może nauki albo czegoś tam innego, haha. CYA :*
---
BĘDĘ MIAŁA RODZEŃSTWO, OMFG *.*

21 komentarzy:

  1. Sweterek *,* Śliczny, płaszczyk również.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. lalalalalala,kocham Cię Zienkiewicz :*
    twoje notki wpływają na mnie pozytywnie,sama nie wiem czemu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, to dobrze! Szczególnie jak masz taki dzień, jak dzisiaj. :-*

      Usuń
  3. śliczny sweterałe :D

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. ZIENKIEWICZ DAWAJ PŁASZCZ! :C :C

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam czytac twojen otki!! sliczne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję! Twój blog również jest super! Ja na pewno obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia na konkursie :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny blog,obserwuje ;*

    http://blueanyway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Konkurs odbył się 6 listopada, ale dziękuję! :D

      Usuń

Za każdy komentarz dziękuję :*
For all comments thanks! :*