poniedziałek, 3 grudnia 2012

Closer and closer to Christmas / Coraz bliżej święta

Witam Was w już dosyć świątecznym nastroju. Za oknem przykryte białym puchem dachy, samochody i drzewa, ja siedzę z kubkiem ciepłego kakaa w ręce i mam się całkiem dobrze. Dzisiejszy dzień nie był wyjątkowo męczący, po lekcjach udałam się do sali, by ją udekorować, nadać jej właśnie takiego świątecznego "smaku", dużo nie zrobiłam, ale nieważne. :D Nie wiem czy pisałam kiedyś na blogu, że moja znajoma zamawia mi odżywkę do paznokci - Nail tek - miała ją zamawiać już ponad miesiąc temu, ale wypadło jej z głowy, nie szkodzi. Dzisiaj ją już odebrałam, pierwsze warstwy znajdują się na moich paznokciach. Ogólnie będzie to wymagało ode mnie sumienności, ponieważ "zabieg" trwa minimum 3 miesiące, a przy paznokciach będę musiała robić porządek każdego dnia, ale mam nadzieję, że będą efekty.
Nail tek II - INTENSIVE THERAPY & Nail Tek Foundation II
W niedzielę razem z Szajos, Kwiatkowskim, Szociem, Bajkiem, Szpakowskim (moim tajnym agentem), Jędras, Bijałd i Plewniak byliśmy na siatkówce, było nawet fajnie, ale mnie poniosły nerwy i darłam mordę, jak to by Plewniak powiedziała - jak zwykle. AGATO, przepraszam raz jeszcze i obiecuję poprawę, obiecuję, że następnym razem już nie będę. :* 
Była z nami nasza pani od historii ze swoją dwuletnią córką Wiktorią, haha, taka śmieszna ta mała. :D
Jak już się "cofamy" w  czasie, to wspomnę, że w sobotę byłam "na zakupach", oczywiście... jak poszłam w celu kupienia czegoś, to nie widziałam nic ciekawego, też tak macie? Jedynie w Mohito i w Bershce widziałam dwie fajne bluzki, jednak w obu prześwitywał stanik i ogólnie widać było nawet wcięcie w talii, jeśli będę chciała to uwidocznić, to wyjdę bez bluzki, ugh... 
Reasumując kupiłam gofra, którego zdjęcia nie wstawię, bo połowę zjadłam na miejscu, a połowę, której już oczywiście nie mogłam, wyrzuciłam. Ale, ale, ale... z ciuchów zakupiłam sobie piżamę, a w sumie to w "zestawie" była bluzka i krótkie, granatowe spodenki w białe kropki. :D
Zestaw kupiłam w H&M za ok. 60 zł, więc spoko. 
Miałam upiec ciasto - kakaowo-krówkowe, ale jak wróciłam już wieczorem z moich superhiperekstra zakupów, to nie chciało mi się nawet ruszyć tyłka po produkty, zrobię w następny weekend, ale to już na sto procent, bo komuś obiecałam, więc muszę dotrzymać słowa. :D 
Jeśli chodzi o zawody, cóż... zawiodłam się bardzo, nie pisałam po nich, bo obawiam się, że w mojej notce roiłoby się od przekleństw, ponieważ byłam wściekła na siebie i ogólnie na wszystko, co mnie otaczało... Nie wypadłyśmy najgorzej, ale mogło być o wiele lepiej, na ostatnim mecz byłyśmy już takie zmęczone, ze wszystkie stały na tej sali jak takie, za przeproszeniem, cipy i żadnego ruchu, zero walki, tragedia jakaś, naprawdę... Nie będę się już dłużej denerwować, bo na samą myśl o tym zaczyna mnie boleć brzuch, haha, szalona ja. 
W PIĄTEK WBIJAMY DO DIANY LUB SZAJOS. CHCĘ PIĄTEK, TERAZ, JUŻ! <3
Na razie całuję i zostawiam Was, mam nadzieję, że tym razem nie na długo. 



26 komentarzy:

  1. haha,nie ma sprawy,już mi przeszło,lol :-*
    wracając do piątku...ja również nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna ta piżamka ze snoopym;) kocham tę piosenkę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię tą piosenkę, jest taka świąteczna :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już mam teraz straszną fazę na Last Christmas :D
    Piżamka super!

    http://quentinworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog a piżamka super ;***

    obserwuje ;**
    liczę na to samo ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. ale zajebista ta piżamka :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Supe blog ;) obserwuję i liczę na rewanż ^^ maddiesswait.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie działa mi strona Twojego bloga. :-(

      Usuń
  8. jaka świetna piżama, haha :d

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam tą piosenkę. teraz na święta pewnie będzie więcej rzeczy albo jedź do innego centr. handl. :-) czekam na nową notkę/ MP

    OdpowiedzUsuń
  10. IDA KOCHAM CIĘ MIMO WSZYSTKO <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy blog :)

    http://actualunreality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję bardzo, również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale fajnie tu u Ciebie :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuje! Też nigdy nie pisałam, dlatego chce teraz spróbować. Może to być naprawdę super ! :D Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna piżamka i piosenka:)

    Jesteś zainteresowana wspólną obserwacją?

    OdpowiedzUsuń
  16. cool blog! would you like to follow each other? let me know!

    OdpowiedzUsuń
  17. Great song.
    Lets follow each other, hun :)
    I'm following you now.
    I would be very glad to have you as my new friend, too.

    xoxo
    Ina :*

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję :*
For all comments thanks! :*