poniedziałek, 3 czerwca 2013

June/Czerwiec

Hej. Jak Wam mijają pierwsze dni czerwca? U mnie jest kiepsko, jeśli chodzi o pogodę. Ciągle pada, ulice zalane, niebo szare, aż żyć się nie chce! Dobrze, że zostało tak mało dni roku szkolnego. Z drugiej strony jakoś w zeszłym roku po zakończeniu, było mi smutno, sama nie wiem dlaczego, ale wystarczył jeden SMS, żeby poprawić mi humor. :D Zobaczymy jak to będzie w tym roku. Gdzie jedziecie? Ja najpierw do Bułgarii, czego nie mogę się doczekać! Jak sobie wyobrażę spędzone tam dni, to ewrhjewrfegr. Potem do Niemiec, zobaczę swoją siostrę, która ma się urodzić za około 2 tyg, jest trema. :D Potem do Włoch. Zapowiada się ogólnie fajnie spędzony czas. Mam nadzieję, że wszystko wyjdzie.
W tę środę mam zawody... pierwszy raz idę na skok w dal! Nie wiem, jak dam sobie radę, martwię się trochę. Najwyżej połamię się cała, spoko.
W piątek jadę do Krakowa. Kocham osoby, które tam będą, więc też zapowiada się fajnie.
Zastanawiam się nad 5dniowym "urlopem", który spędziłabym z przyjacielem w Oslo. Ale jeszcze się zastanawiamy... :D
22-23 czerwca chyba spędzę w Warszawie. Lubię to miasto, bardzo!
Dzisiaj krótko, ale jestem ciekawa, co Wy macie do napisania trzeciego dnia czerwca. xx

Na koniec gif, ja taka zmienna haha:


2 komentarze:

  1. Great post! I'm your new follower! I hope to see you in my blog sometimes. Thanks! Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog, jesteś śliczna. xx

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję :*
For all comments thanks! :*